- Domů
- Odborná knihovna
- Inkluzivní vzdělávání vnímáme jako synonymum kvalitního školství : rozhovor s Klárou Šimáčkovou Laurenčíkovou, předsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání vnímáme jako synonymum kvalitního školství : rozhovor s Klárou Šimáčkovou Laurenčíkovou, předsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Základním principem inkluzivního vzdělávání je snaha o maximální rozvoj vzdělávacího potenciálu každého dítěte (jakkoli postiženého) při současném respektování jeho vzdělávacích potřeb. Inkluzivní vzdělávání je jednou z priorit, kterým se chce ministerstvo školství v nadcházející době věnovat. Článek přináší rozhovor s předsedkyní České společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV) o tom, co podpora inkluze základním školám přinese, jak jim v realizaci inkluze bude ČOSIV pomáhat a zda se očekává, že ministerstvo školství bude i v budoucnu inkluzi podporovat.
Šimáčková Laurenčíková, Klára. Inkluzivní vzdělávání vnímáme jako synonymum kvalitního školství: rozhovor s Klárou Šimáčkovou Laurenčíkovou, předsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání. Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol, 2012, 18(11-12), s. 28-29. ISSN 1211-6858.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001446255&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Moderní vyučování : časopis na podporu rozvoje škol, Roč. 18, č. 11-12 (2012)