- Domů
- Odborná knihovna
- Heterogenní prostředí je pro děti to nejlepší
Heterogenní prostředí je pro děti to nejlepší
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Rozhovor se dvěma řediteli základních škol v Praze a Poběžovicích o jejich zkušenostech s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (hlavně žáků s mentálním postižením). Obě školy jsou zapojeny do vznikající sítě inkluzivních škol podporované Open Society Fund. Síť má propojovat vstřícné školy, které dokazují, že společné vzdělávání širokého spektra žáků neznamená snižování kvality výuky.
Trunda, Jiří. Heterogenní prostředí je pro děti to nejlepší. Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol, 2013, 19(1-2), s. 30. ISSN 1211-6858.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001449731&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Moderní vyučování : časopis na podporu rozvoje škol, Roč. 19, č. 1-2 (2013)