Grafomotorické dovednosti u dětí předškolního a školního věku

Autor/ka
Rok vzniku:
2011
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Proces psaní nesmí u dětí postrádat automatiku a rytmus. Pokud tyto dva faktory chybí, bývá pro dítě psaní velmi namáhavé a vyčerpávající. Jedním ze způsobů, jak dětem s grafomotorickými obtížemi pomoci, je i využití kvalitních psacích pomůcek (tužek, per aj.) Článek seznamuje s výsledkem průzkumu kvality psacích pomůcek firmy Stabilo International GmbH, která vyrábí ergonomická pera a tužky pro žáky mateřských a základních škol.

Heyrovská, Yveta. Grafomotorické dovednosti u dětí předškolního a školního věku. Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol, 2011, 17(7), s. [36]-37. ISSN 1211-6858.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001367717&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování : časopis na podporu rozvoje škol, Roč. 17, č. 7 (2011)