Feuersteinova metoda v praxi

Autor/ka
Rok vzniku:
2011
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Příklad Základní školy na Nedvědově náměstí v Praze 4, kde ve výuce žáků 1. stupně používají Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování. Základem metody je filozofie, že inteligenci a kognitivní funkce lze rozvíjet kdykoli. Prostřednictvím tzv. instrumentů jsou žáci vedeni k logickému myšlení a k propojování učiva se životem. Instrumenty zde představují soubory pracovních listů, které postupují od jednoduchého ke složitějšímu. V listech jsou záměrně začleněny i chyby, aby si děti zvykly nad zadaným úkolem přemýšlet.

Štefflová, Jaroslava. Feuersteinova metoda v praxi. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2011, 114(23), s. 10-11. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001358821&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 114, č. 23 (2011)