- Domů
- Odborná knihovna
- Domácí vyučování : legitimní možnost, nebo trpěný experiment
Domácí vyučování : legitimní možnost, nebo trpěný experiment
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2005
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Problematika domácího vzdělávání (také domácí škola nebo individuální vzdělávání), proč se děti učí doma. Tradice domácí školy u nás, pokusné ověřování od r. 1998, zakotvení možnosti domácího vyučování v novém školském zákoně jako legální alternativy ke školní docházce. Individuální vzdělávání je omezeno na první stupeň (od první do páté třídy) základní školy. Radosti a strasti, přednosti a rizika domácí školy - zkušenosti z jedné rodiny. Postoj ministerstva školství.
Gabriel, Josef. Domácí vyučování: legitimní možnost, nebo trpěný experiment. Rodina a škola, 2005, 52(8), s. 8-10.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984530&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Rodina a škola, Roč. 52, č. 8 (2005)