Dnešní doba přeceňuje intelektuální rozvoj a výkon

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Rozhovor s docentkou Miluší Kubíčkovou o prioritách ve výchově, o nedostatku citové a etické výchovy, o nekázni žáků a o tom, jak jí mohou učitelé čelit. Co je podstatou waldorfské školy a jednoho z předmětů - eurytmie. Proč je důležitá osobnost učitele, jeho rozpoložení a nálada.

Kubíčková, Miluše. Dnešní doba přeceňuje intelektuální rozvoj a výkon. Rodina a škola, 2009, 56(9), s. 6-8. ISSN 0035-7766.

Související obsah

Problematikou vzdělávání a výchovy ve waldorfském stylu se na portále Šance Dětem zabývají:

- článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství"

- sekce článků s názvem "Vývoj dítěte a jeho potřeby".

Zdroj dat
https://web.archive.org/web/20160425170429/https://www.zkola.cz/rodice/vybirameskolu/alternativni-vzdelavani/Stranky/Dne%C5%A1n%C3%AD-doba-p%C5%99ece%C5%88uje-intelektu%C3%A1ln%C3%AD-rozvoj-a-v%C3%BDkon.aspx
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Rodina a škola, Roč. 56, č. 9 (2009)