- Domů
- Odborná knihovna
- "Diagnóza „dys“: máme na ni čas? Aneb podpůrné opatření druhého stupně, navyšování časové dotace o 25%
"Diagnóza „dys“: máme na ni čas? Aneb podpůrné opatření druhého stupně, navyšování časové dotace o 25%
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2020
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Plný text
-
https://phdexistence.cz/wp-content/uploads/2020/06/PhdExistence2020.pdf
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Čas a jeho věčný nedostatek, limity, nestíhání a pospíchání. I toto jsou oblasti, které souvisí se specifickými poru-chami učení. V příspěvku se zaměříme na to, jak probíhá diagnostika specifických poruch učení v pedagogicko-psychologických poradnách, jak by vypadat měla a na co vše se čas nenajde. Bude představena situace na českých školách a podpůrná opatření pro žáky s SPU, která jsou nejvíce využívána. Diskutováno bude navyšování časové dotace u zkoušek o 25 % pro žáky s SPU v rámci podpůrného opatření druhého stupně, což je jedno z nejvyužívanějších podpůrných opatření. Bude představen design výzkumu, který se zaměřuje na ověření funkčnosti tohoto podpůrného opatření, a jeho průběžné výsledky
- Zdroj dat
-
https://psych.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/pch/verejnosti/konference/phdexistence_bulletin.pdf