- Domů
- Odborná knihovna
- Artefiletická prevence, intervence a poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ
Artefiletická prevence, intervence a poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2010
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek s tematikou artefileticky pojaté výtvarné výchovy jako efektivní inkluzivní metody vzdělávání, prevence a intervence. Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s problémy v chování. Konkretizace klíčových kompetencí v rámci artefileticky pojaté výtvarné výchovy. Principy a zásady artefiletické práce. Osobnostní a profesní profil artefiletika. Příklad artefiletické intervence na 2. stupni základní školy.
Běhounková, Leona. Artefiletická prevence, intervence a poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ. Speciální pedagogika: Časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2010, 20(1), s. 10-31. ISSN 1211-2720.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001302909&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Speciální pedagogika, Roč. 20, č. 1 (2010)