- Domů
- Odborná knihovna
- Wellbeing ve škole: jak na pozitivní přístup k učení i k životu 1
Wellbeing ve škole: jak na pozitivní přístup k učení i k životu 1
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2023
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Obálka - Obrázky
-
- Obsah
-
- Plný text
-
https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Wellbeing-ve-skole_-Jak-na-pozitivni-pristupk-k-uceni-i-k-zivotu-UCITELE_2023_A4_jednostrany.pdf
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
V posledních týdnech směrem k veřejnosti proudí alarmující data o stavu duševního zdraví dětí a studujících na českých školách. Duševní zdraví a wellbeing studujících a vyučujících jsou do značné míry spojité nádoby a bez zaměření se na vzdělavatele duševní zdraví dětí příliš nezlepšíme. Série bezprecedentních událostí, které ovlivnily v minulých letech celou společnost, má nepopiratelně dopad na všechny aktéry a aktérky ve vzdělávání. Tato situace si vyžaduje systémová opatření, multioborovou a meziresortní spolupráci i různými způsoby vyjádřenou podporu od odborné i široké veřejnosti. Učitelky a učitelé jsou v první řadě také lidé. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+, z. ú., přichází s publikací určenou pro učitele a učitelky zaměřenou na jejich osobní wellbeing.
FELCMANOVÁ, Lenka. Wellbeing ve škole: jak na pozitivní přístup k učení i k životu 1. [Kladno]: Partnerství pro vzdělávání 2030+, z.ú., 2023. 62 stran. ISBN 978-80-908892-3-1.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=003607371&local_base=NKC