Význam spolupráce rodiny postiženého žáka a základní školy speciální

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Diplomová práce se zabývá vzděláváním mentálně postižených žáků, převážně žáků s více vadami, jejich integrací do základní školy a spolupráce učitelů základní školy a rodičů těchto žáků. Cílem je analýza a zhodnocení úspěšnosti této spolupráce. Výzkum se prováděl v základní škole v Jablonci nad Nisou ve speciálních třídách. Jako hlavní výzkum jsou zde zpracovány dotazníky. Dotazníky jsou dva druhy. Jeden pro učitele ve speciálních třídách, druhý pro rodiče žáků. Jsou zde také popsány podrobné kazuistiky žáků, které slouží jako vedlejší výzkumná část.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/246920/pedf_m/