- Domů
- Odborná knihovna
- Společné vzdělávání: kdo za co může?: asistent pedagoga může být výhrou, ale i velkým zdrojem problémů
Společné vzdělávání: kdo za co může?: asistent pedagoga může být výhrou, ale i velkým zdrojem problémů
- Autor/ka
- Rok vzniku:
- 
2018
- Jazyk dokumentu
- 
Čeština
- Druh dokumentu:
- 
Článek v periodikách
- Online dostupnost
- 
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
- 
Současné pojetí inkluzivního vzdělávání platí od začátku školního roku 2016/2017. V první části článku je uvedena časová posloupnost od počáteční myšlenky zavedení inkluze do současnosti. Kroky a postoje jednotlivých ministrů školství a dalších odborníků. Česká školní inspekce vydala v říjnu 2017 první tematickou zprávu a v březnu 2018 druhou. V článku je uvedena citace zprávy, v níž jsou znatelné rozdíly v pojetí. Odlišný názor je zaznamenán i z pohledu ministerstva školství. Část článku je věnována otázce týkající se práce asistenta pedagoga. Jeho náplň práce a postavení ve třídě. Mezi slabá místa inkluze je zařazeno také financování podpůrných opatření i pomůcek. ŠVANCAR, Radmil. Společné vzdělávání: kdo za co může?: asistent pedagoga může být výhrou, ale i velkým zdrojem problémů. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2018, 121(15), s. 16-21. ISSN 0139-5718. 
- Zdroj dat
- 
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001735043&local_base=ANL
 
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
- 
Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2018, Roč. 121, č. 15
 
 
![Dvojice ve výskoku u moře [fotografka Jill Wellington] Dvojice ve výskoku u moře [fotografka Jill Wellington]](/sites/default/files/styles/article/public/2021-01/xN101,P20-,P20Normalni.png,qitok=4Q65_kVq.pagespeed.ic.mDo6qGwQ1z.jpg) 
 
 
![Dívka ve výskoku [fotograf Mantas Hesthaven] Dívka ve výskoku [fotograf Mantas Hesthaven]](/sites/default/files/styles/article/public/2021-01/xN100,P20-,P20Tvurci.png,qitok=S2UcbSVg.pagespeed.ic.emyWu-HoOl.jpg) 
 
 
 
 
 
 
