Slovy lze ocenit pokrok i u slabšího žáka

Autor/ka
Rok vzniku:
2007
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Význam slovního hodnocení pro ocenění individuálního pokroku žáka. Postoje rodičů, učitele a ředitele školy ke slovnímu hodnocení a k hodnocení pomocí známek. Význam hodnocení pomocí známek při přechodu žáků ze základní na střední školu.

La Sala, Zdeňka. Slovy lze ocenit pokrok i u slabšího žáka. Týdeník školství, 2007, 15(14), s. 5. ISSN 1210-8316. Dostupné také z: http://www.tydenik-skolstvi.cz/archiv-cisel/2007.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001078044&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Týdeník školství, Roč. 15, č. 14 (2007)