- Domů
- Odborná knihovna
- Slovy lze ocenit pokrok i u slabšího žáka
Slovy lze ocenit pokrok i u slabšího žáka
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Význam slovního hodnocení pro ocenění individuálního pokroku žáka. Postoje rodičů, učitele a ředitele školy ke slovnímu hodnocení a k hodnocení pomocí známek. Význam hodnocení pomocí známek při přechodu žáků ze základní na střední školu.
La Sala, Zdeňka. Slovy lze ocenit pokrok i u slabšího žáka. Týdeník školství, 2007, 15(14), s. 5. ISSN 1210-8316. Dostupné také z: http://www.tydenik-skolstvi.cz/archiv-cisel/2007.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001078044&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Týdeník školství, Roč. 15, č. 14 (2007)