Škola pro všechny - Vzdělávání žáků se sluchovým postižením - Jiří Langer

Autor/ka
Rok vzniku:
0
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Výzkumy
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit vztah mezi přínosem integrace a faktem, zda má žák/student k dispozici osobního asistenta (závislost potvrzena) - přínos pro klienty, kteří mají k dispozici osobního asistenta je nižší než v případě klientů, kteří v integrovaném vzdělávání osobního asistenta nemají (možno vysvětlit tak, že osobního asistenta mají v rámci integrovaného vzdělávání k dispozici většinou žáci a studenti, kteří mají ke svému sluchovému postižení přidruženu další poruchu).

Počet stran: 24.

Zpráva má charakter powerpointové prezentace.

Zdroj dat
http://www.aldea.cz/uploads/Langer_Skola%20pro%20vsechny%202011.pdf