- Domů
- Odborná knihovna
- Kde chybujeme při vzdělávání romských dětí
Kde chybujeme při vzdělávání romských dětí
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2005
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Problémy spojené se vzděláváním dětí z rodin s nízkým sociálně ekonomickým statusem - bezradnost systému při práci s problematickými dětmi a dětmi se sociálním a ekonomickým znevýhodněním, ale s normálním intelektem, jejich časté zařazování do zvláštních škol a zbavování vzdělávacích příležitostí. Konkrétní příklady znevýhodňování romských dětí při vstupu do školy - sociální podmínky, odlišné kulturní a jazykové zázemí. Srovnání situace romských děti a azylantů. Úkoly školy při nápravě situace. Společensko ekonomické podmínky pro poskytování odpovídající péče. Příprava učitelů na metodiku práce s těmito dětmi.
Dočkal, Vladimír. Kde chybujeme při vzdělávání romských dětí. Moderní vyučování, 2005, 11(6), s. 14-15. ISSN 1211-6858.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985542&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Moderní vyučování, Roč. 11, č. 6 (2005)