Kde chybujeme při vzdělávání romských dětí

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Problémy spojené se vzděláváním dětí z rodin s nízkým sociálně ekonomickým statusem - bezradnost systému při práci s problematickými dětmi a dětmi se sociálním a ekonomickým znevýhodněním, ale s normálním intelektem, jejich časté zařazování do zvláštních škol a zbavování vzdělávacích příležitostí. Konkrétní příklady znevýhodňování romských dětí při vstupu do školy - sociální podmínky, odlišné kulturní a jazykové zázemí. Srovnání situace romských děti a azylantů. Úkoly školy při nápravě situace. Společensko ekonomické podmínky pro poskytování odpovídající péče. Příprava učitelů na metodiku práce s těmito dětmi.

Dočkal, Vladimír. Kde chybujeme při vzdělávání romských dětí. Moderní vyučování, 2005, 11(6), s. 14-15. ISSN 1211-6858.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985542&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování, Roč. 11, č. 6 (2005)