- Domů
- Odborná knihovna
- Dva kohouti ve třídě?: pro spolupráci s asistentem pedagoga je klíčová komunikace
Dva kohouti ve třídě?: pro spolupráci s asistentem pedagoga je klíčová komunikace
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2018
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Autor článku informuje o situaci na základní škole v Tachově. V minulosti byly ve škole dvě speciální třídy pro děti se specifickými poruchami učení a chování. V současné době jsou děti integrovány do ostatních tříd. Ve škole je k dispozici 13 asistentek pedagoga. Je důležitá spolupráce a komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga. Na prvním stupni je komunikace jednodušší, asistenti spolupracují pouze s jedním učitelem. Na druhém stupni je situace složitější. Asistent musí vyjít se všemi učiteli. Na začátku si učitelé a asistenti vyjasní, co učitel od asistenta očekává. Vše je zaneseno do individuálního vzdělávacího plánu.
ŠVANCAR, Radmil. Dva kohouti ve třídě?: pro spolupráci s asistentem pedagoga je klíčová komunikace. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2018, 121(12), s. 20-21. ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001724577&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2018, Roč. 121, č. 1