Čeští učitelé si s talenty nevědí rady

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Hlavním problémem při vzdělávání nadprůměrně nadaných dětí je nedostatečná příprava učitelů, způsob jednání s těmito dětmi, nedostatek času se při vyučování těmto žákům věnovat. Dva rozdílné přístupy ke specifickým vzdělávacím potřebám nadprůměrně nadaných žáků - integrace nebo segregace?

Vondráková, Eva. Čeští učitelé si s talenty nevědí rady. Děti a my, 2008, 38(6), s. 29. ISSN 0323-1879.

Související obsah

Problematice talentovaných dětí se na portále Šance Dětem věnuje článek od Jitky Fořtíkové a Barbory Krčmářové s názvem "Nadané dítě: ohrožený druh nebo šťastné znamení?"

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001176610&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Děti a my, Roč. 38, č. 6 (2008)