- Domů
- Odborná knihovna
- Čeští učitelé si s talenty nevědí rady
Čeští učitelé si s talenty nevědí rady
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2008
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Hlavním problémem při vzdělávání nadprůměrně nadaných dětí je nedostatečná příprava učitelů, způsob jednání s těmito dětmi, nedostatek času se při vyučování těmto žákům věnovat. Dva rozdílné přístupy ke specifickým vzdělávacím potřebám nadprůměrně nadaných žáků - integrace nebo segregace?
Vondráková, Eva. Čeští učitelé si s talenty nevědí rady. Děti a my, 2008, 38(6), s. 29. ISSN 0323-1879.
- Související obsah
-
Problematice talentovaných dětí se na portále Šance Dětem věnuje článek od Jitky Fořtíkové a Barbory Krčmářové s názvem "Nadané dítě: ohrožený druh nebo šťastné znamení?"
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001176610&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Děti a my, Roč. 38, č. 6 (2008)