Projekt chodicilide.cz: Řekni to po svém

Datum publikace: 17. 03. 2016
Periodikum:
chebsky.denik.cz
Kreativní výzva pod názvem "Řekni to po svém" oslovuje všechny mladé lidi, aby využili jim blízké moderní reklamní formáty k oslovení veřejnosti a propagaci rovnocenné komunikace a soužití s lidmi s různým typem zdravotního postižení.

Mediální díla z oblasti grafiky, audio i videotvorby mohou od 1. dubna do 13. května vkládat do galerie na stránkách projektu www.chodicilide.cz, kde je bude moci zhlédnout a ohodnotit "lajky" široká veřejnost.

"V reklamě, a v sociální kampani především, je nejdůležitější dobrý nápad. Nejúspěšnější jsou tedy díla, která dokáží zaujmout, pobavit, provokovat. Jedině tak dokážeme zapůsobit tak silně, aby lidé změnili svůj postoj a svoje chování," říká manažerka projektu chodicilide.cz Slávka Hocká. "Mnozí mladí lidé mají na svět svůj jasný názor, umí věci trefně formulovat a hravě si poradí s moderními formáty a technologiemi. My jim teď chceme dát šanci, ať se vyjádří po svém," dodává.

Výzva je určena především pro mladé lidi, jednotlivce i skupiny, bez ohledu na to, zda mají nebo nemají zkušenost s postižením. Ideální je pro studenty, kteří se chtějí vyjádřit, něco naučit a možná tak odstartovat svou budoucí kariéru. Pro odbornou porotu bude rozhodující především originalita nápadu a síla sdělení, významná bude i účinnost sdělení prověřená počtem "lajků" v galerii. Kreativitě se meze nekladou. "Vymysli a navrhni billboard, inzerci, plakát, banner, TV spot, videoklip nebo třeba virál, který pomůže zbořit bariéry mezi námi!" říká zadání. Každý týden po dobu trvání soutěže nominují členové odborné poroty tři nejpůsobivější příspěvky do boje o odměnu 100 000 Kč.

 

Zpráva vyšla v Chebském deníku, internetové stránky jsou: https://chebsky.denik.cz/.

> další zprávy z médií