- Domů
- Odborná knihovna
- Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém?: (edukační přístupy u poruch aktivity)
Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém?: (edukační přístupy u poruch aktivity)
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2016
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Obsah
-
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Odborná publikace k problematice specifických poruch učení a poruch soustředění.
Švamberk Šauerová, Markéta. Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém?: (edukační přístupy u poruch aktivity). Prvé vydanie. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016. 197 stran. ISBN 978-80-8168-348-0.
- Zdroj dat
-
https://www.medvik.cz/bmc/link.do?id=MED00188297