- Domů
- Odborná knihovna
- Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2015
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Diplomová práce se zabývá vlivem strukturovaného učení na adaptaci žáků s poruchou autistického spektra v školním prostředí. Dále zda odlišný přístup k výchově v rodině má vliv na adaptaci žáka s PAS v školním prostředí. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku poruch autistického spektra. První kapitola seznamuje s historií pojmu PAS a charakterizuje pojmy pervazivní vývojové poruchy, poruchautistického spektra a autismus. Druhá kapitola popisuje okruh osob s PAS, jejich chování, poruchy a projevy. Třetí kapitola se zabývá možnostmi vzdělávání dětí s PAS. Jsou zde popsány základní principy strukturovaného učení a metoda Son-Rise. V praktické části jsou vypracovány případové studie žáků s PAS. Výsledky dvouletého pozorování jsou zpracovány graficky v edukačně hodnotícím profilu a mají za úkol prokázat, jaký vliv má strukturované učení na adaptaci žáků s PAS v školním prostředí.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/71637/pedf_m/