- Domů
- Odborná knihovna
- Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
- Autor/ka
- Rok vzniku:
- 
2012
- Jazyk dokumentu
- 
Čeština
- Druh dokumentu:
- 
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
- 
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
- 
Bakalářská práce se zabývá užitím modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem. Teoretická část práce shrnuje problematiku Aspergerova syndromu a zaměřuje se zejména na komunikační specifika a obtíže osob s tímto syndromem a na možnosti rozvoje jejich komunikačních i sociálních dovedností. Empirická část práce se pak konkrétně zabývá rozvojem komunikačních kompetencí v pragmatické jazykové rovině žáka s Aspergerovým syndromem. Pro případovou studii je zvolena metoda modelových situací s tématicky přiléhajícími obrázkovými kartami, které lépe znázorňují vybrané situace. Práce na závěr zhodnocuje úspěšnost užití modelových situací na rozvoj komunikačních kompetencí tohoto žáka. Oponentka práce - Veronika Girglová. 
- Zdroj dat
- 
http://is.muni.cz/th/350578/pedf_b/
 
 
 
![Dvojice ve výskoku u moře [fotografka Jill Wellington] Dvojice ve výskoku u moře [fotografka Jill Wellington]](/sites/default/files/styles/article/public/2021-01/xN101,P20-,P20Normalni.png,qitok=4Q65_kVq.pagespeed.ic.mDo6qGwQ1z.jpg) 
 
 
![Dívka ve výskoku [fotograf Mantas Hesthaven] Dívka ve výskoku [fotograf Mantas Hesthaven]](/sites/default/files/styles/article/public/2021-01/xN100,P20-,P20Tvurci.png,qitok=S2UcbSVg.pagespeed.ic.emyWu-HoOl.jpg) 
 
 
 
 
 
 
