- Domů
- Odborná knihovna
- Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Bakalářská práce se zabývá užitím modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem. Teoretická část práce shrnuje problematiku Aspergerova syndromu a zaměřuje se zejména na komunikační specifika a obtíže osob s tímto syndromem a na možnosti rozvoje jejich komunikačních i sociálních dovedností. Empirická část práce se pak konkrétně zabývá rozvojem komunikačních kompetencí v pragmatické jazykové rovině žáka s Aspergerovým syndromem. Pro případovou studii je zvolena metoda modelových situací s tématicky přiléhajícími obrázkovými kartami, které lépe znázorňují vybrané situace. Práce na závěr zhodnocuje úspěšnost užití modelových situací na rozvoj komunikačních kompetencí tohoto žáka. Oponentka práce - Veronika Girglová.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/350578/pedf_b/