- Domů
- Odborná knihovna
- Současný vzdělávací model přijímá inkluzivní opatření opatrně a pomalu
Současný vzdělávací model přijímá inkluzivní opatření opatrně a pomalu
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2010
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Audiozáznam
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Inkluzivita českého školství, s ní souvisí pochopitelně i přijatý národní akční plán inkluzivního vzdělávání, který někteří považují za pouhý plán plánu toho, jak by inkluzivita vlastně měla vypadat.
Hosty pořadu byli Michaela MARXOVÁ-TOMINOVÁ, (tehdy) z odboru rovných příležitostí ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, dále Ivan GABAL, sociolog, Daniel HŮLE, vedoucí programu pracovního poradenství, organizace Člověk v tísni a Jindra PAŘÍZKOVÁ z Amnesty International.
- Související obsah
-
K problematice inkluze znevýhodněných, postižených či nadaných dětí jsou na portále Šance Dětem k dispozici:
- kolekce článků na téma "Vzdělávání dětí se speciálními potřebami"
- článek od Gabriely Bachárové, Jitky Fořtíkové a Barbory Krčmářové na téma "Nadané dítě: ohrožený druh, nebo šťastné znamení?".
- Zdroj dat
-
https://prehravac.rozhlas.cz/audio/2014856