- Domů
- Odborná knihovna
- Role osobního asistenta ve speciálně pedagogické péči u jedinců s těžkým kombinovaným postižením
Role osobního asistenta ve speciálně pedagogické péči u jedinců s těžkým kombinovaným postižením
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2010
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Diplomová práce se zabývá rolí osobního asistenta ve speciálně pedagogické péči u jedinců s těžkým kombinovaným postižením. Cílem je posoudit specifika této role z pohledů rodičů, osobních asistentů a speciálních pedagogů, kteří se nejčastěji podílejí na výchovně - vzdělávacím procesu u dětí výše uvedené cílové skupiny. Teoretická část práce se zabývá specifiky cílové skupiny, pojednává o dané problematice z hlediska legislativy, vymezuje teoretické podmínky výchovně - vzdělávacího procesu a uvádí nejčastěji užívané formy terapií u jedinců s těžkým kombinovaným postižením. Praktická část diplomové práce obsahuje charakteristiku výzkumného vzorku a výzkumného prostředí, cíle, hypotézy, metody, techniky a vlastní výzkumnou část s následnou interpretací výsledků.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/327171/pedf_m/