Role osobního asistenta ve speciálně pedagogické péči u jedinců s těžkým kombinovaným postižením

Autor/ka
Rok vzniku:
2010
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Diplomová práce se zabývá rolí osobního asistenta ve speciálně pedagogické péči u jedinců s těžkým kombinovaným postižením. Cílem je posoudit specifika této role z pohledů rodičů, osobních asistentů a speciálních pedagogů, kteří se nejčastěji podílejí na výchovně - vzdělávacím procesu u dětí výše uvedené cílové skupiny. Teoretická část práce se zabývá specifiky cílové skupiny, pojednává o dané problematice z hlediska legislativy, vymezuje teoretické podmínky výchovně - vzdělávacího procesu a uvádí nejčastěji užívané formy terapií u jedinců s těžkým kombinovaným postižením. Praktická část diplomové práce obsahuje charakteristiku výzkumného vzorku a výzkumného prostředí, cíle, hypotézy, metody, techniky a vlastní výzkumnou část s následnou interpretací výsledků.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/327171/pedf_m/