- Domů
- Odborná knihovna
- Reklama orientovaná na děti - problém?
Reklama orientovaná na děti - problém?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Výsledky studie vypracované francouzskou agenturou GMV pro EU, která vyhodnocovala dopad reklamy a marketingových akcí na základní a střední školy a jejich žáky, analyzovala příslušnou legislativu a vydala závěry a doporučení vymezující např., které akce jsou vhodné pro školy.
Lepka, Ondřej. Reklama orientovaná na děti - problém?. Učitelské listy, 2006-2007, 14(1), s. 12. ISSN 1210-7786.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001008249&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské listy, Roč. 14, č. 1 (2006/2007)