- Domů
- Odborná knihovna
- Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2015
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Práce je členěna do tří kapitol, které jsou rozděleny ještě na čtyři další podkapitoly. První kapitola se zaobírá obecnou charakteristikou mentálního postižení v historii, jeho etiologií a jeho vlivu v průběhu dospívání. Druhá kapitola pojednává o rodině dítěte s mentálním postižením. Jak se staví rodiče a sourozenci k narození a životu s dítětem s mentálním postižením. Jak na tyto lidi pohlíží společnost a jaké se jim a jejich rodinám dostává podpory. Hlavním tématem třetí kapitoly je sekundární vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením, jejich volného času, mezilidských vztahů a sociálních služeb. Poslední kapitola je věnována výzkumné části. V úvodu jsou popsány metody šetření a výzkumní informanti. V další části je popis vlastního šetření výzkumu a jeho závěry.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/371451/pedf_m/