Postavení žáka s poruchou autistického spektra ve třídě ZŠ

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Diplomová práce mapuje a analyzuje faktory ovlivňující postavení žáka s poruchou autistického spektra v třídním kolektivu. Teoretické poznatky jsou konfrontovány s konkrétní případovou studií procesu individuální integrace žáka s vysocefunkčním autismem v průběhu devíti let jeho školní docházky Analýza dokumentů, rozhovorů a dotazníkového šetření se zabývá právě socializací tohoto žáka v třídním kolektivu. Vedoucí práce - Pavlína Šumníková.

Související obsah

K problematice mentálního postižení je na portále Šance Dětem k dispozici:

- sekce s články o mentální retardaci pod názvem "Děti s mentálním postižením"

- článek od Veroniky Šporclové s názvem "Poruchy autistického spektra"

- článek od Jana Puše s názvem "Předcházení a řešení afektů u dětí s poruchou autistického spektra".

Zdroj dat
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/107053