- Domů
- Odborná knihovna
- Postavení žáka s poruchou autistického spektra ve třídě ZŠ
Postavení žáka s poruchou autistického spektra ve třídě ZŠ
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Diplomová práce mapuje a analyzuje faktory ovlivňující postavení žáka s poruchou autistického spektra v třídním kolektivu. Teoretické poznatky jsou konfrontovány s konkrétní případovou studií procesu individuální integrace žáka s vysocefunkčním autismem v průběhu devíti let jeho školní docházky Analýza dokumentů, rozhovorů a dotazníkového šetření se zabývá právě socializací tohoto žáka v třídním kolektivu. Vedoucí práce - Pavlína Šumníková.
- Související obsah
-
K problematice mentálního postižení je na portále Šance Dětem k dispozici:
- sekce s články o mentální retardaci pod názvem "Děti s mentálním postižením"
- článek od Veroniky Šporclové s názvem "Poruchy autistického spektra"
- článek od Jana Puše s názvem "Předcházení a řešení afektů u dětí s poruchou autistického spektra".
- Zdroj dat
-
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/107053