Mimořádně nadané dítě - radost i starost

Autor/ka
Rok vzniku:
2007
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Článek se zabývá problematikou vzdělávání mimořádně nadaných dětí integrovaných do běžných základních škol (ZŠ) a vzdělávaných podle individuálního plánu. Individuální vzdělávací plán pro mimořádně nadaného žáka vypracuje ZŠ na základě posudku pedagogicko - psychologické poradny (tj. vyšetření aktuální úrovně rozumových schopností, kvality paměti atd.) s tím, že musí respektovat rychlejší tempo žáka v předmětech, ve kterých vyniká, aby nároky odpovídaly jeho schopnostem.

Prokešová, Ivana. Mimořádně nadané dítě - radost i starost. Učitelské noviny, 2007, 110(7), s. 14-15. ISSN 0139-5718.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001064189&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny, Roč. 110, č. 7 (2007)