- Domů
- Odborná knihovna
- Metodika práce asistenta pedagoga: podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením
Metodika práce asistenta pedagoga: podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2015
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Odborná publikace k problematice rozvoje čtení a psaní u žáků s autismem či zrakovým postižením za pomoci asistenta pedagoga.
Pelánová, Veronika, Janíková, Dana, Páchová, Nasťa. Metodika práce asistenta pedagoga: podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. 56 stran. Ostatní odborné publikace. ISBN 978-80-244-4716-2 .
- Související obsah
-
K problematice zrakového postižení a psychologických specifik u těchto osob jsou na portále Šance Dětem k dispozici:
- sekce článků "Děti se zrakovým postižením"
- sekce článků "Vzdělávání dětí se zrakovým postižením"
- článek od Alžběty a Pavola Jantových s názvem "Volný čas dětí se zrakovým postižením"
- videodokument "Martin příbeh: Dědičné oční onemocnění".
- Zdroj dat
-
http://inkluze.upol.cz/ebooks/metodika-prurez-12/metodika-prurez-12.pdf