Metodika práce asistenta pedagoga: podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením

Autor/ka
Rok vzniku:
2015
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Monografie a sborník
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Odborná publikace k problematice rozvoje čtení a psaní u žáků s autismem či zrakovým postižením za pomoci asistenta pedagoga.

Pelánová, Veronika, Janíková, Dana, Páchová, Nasťa. Metodika práce asistenta pedagoga: podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. 56 stran. Ostatní odborné publikace. ISBN 978-80-244-4716-2 .

Související obsah

K problematice zrakového postižení a psychologických specifik u těchto osob jsou na portále Šance Dětem k dispozici:

- sekce článků "Děti se zrakovým postižením"

- sekce článků "Vzdělávání dětí se zrakovým postižením"

- článek od Alžběty a Pavola Jantových s názvem "Volný čas dětí se zrakovým postižením"

- videodokument "Martin příbeh: Dědičné oční onemocnění".

Zdroj dat
http://inkluze.upol.cz/ebooks/metodika-prurez-12/metodika-prurez-12.pdf