- Domů
- Odborná knihovna
- Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy : (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí) : monografie
Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy : (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí) : monografie
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2002
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Obsah
-
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Publikace je věnována specifické problematice jazyka a komunikace ve specifickém prostředí - diskutuje otázky komunikační kompetence v kontextu vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení. V knize je formulováno a postupně zodpovídáno několik otázek: Jaké jsou charakteristiky žáků se specifickou poruchou učení? Jaké jsou speciální vzdělávací potřeby těchto žáků? Jaké mají tito žáci postavení v běžných třídách? Je inkluze těchto žáků realitou, cílem či nedosažitelným ideálem?
Kocurová, Marie. Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy: (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí): monografie. 1. vyd. Dobrá Voda: Aleš Čeněk, 2002. 416 s. ISBN 80-86473-23-6.
- Související obsah
-
Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:
- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"
- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001240741&local_base=CNB