Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách

Autor/ka
Rok vzniku:
1998
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Monografie a sborník
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Publikace k problematice alternativního školství, přesněji daltonské pedagogiky, daltonského směru.

Rýdl, Karel. Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách. Vyd. 1. Praha: Strom, 1998. 45 s. Škola 21. Nové trendy; sv. 4. ISBN 80-86106-03-9.

Související obsah

K problematice daltonské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000387894&local_base=NKC