- Domů
- Odborná knihovna
- Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách
Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
1998
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Publikace k problematice alternativního školství, přesněji daltonské pedagogiky, daltonského směru.
Rýdl, Karel. Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách. Vyd. 1. Praha: Strom, 1998. 45 s. Škola 21. Nové trendy; sv. 4. ISBN 80-86106-03-9.
- Související obsah
-
K problematice daltonské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000387894&local_base=NKC