Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům : závěrečná zpráva rezortního projektu MŠMT

Autor/ka
Rok vzniku:
2007
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Monografie a sborník
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Metodická příručka a závěrečná zpráva rezortního projektu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky o problematice integrované výchovy a vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení.

Obsah publikace je k dispozici na odkaze: https://toc.nkp.cz/NKC/201007/contents/nkc20102115367_1.pdf.

Mertin, Václav a kol. Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům: závěrečná zpráva rezortního projektu MŠMT. Vyd. 1. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství České republiky, ©2007. 55 s. ISBN 978-80-86856-40-7.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002115367&local_base=CNB

Vybrali jsme pro vás: