- Domů
- Odborná knihovna
- Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům : závěrečná zpráva rezortního projektu MŠMT
Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům : závěrečná zpráva rezortního projektu MŠMT
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Metodická příručka a závěrečná zpráva rezortního projektu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky o problematice {ai]2SEbSqV} výchovy a vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení.
Obsah publikace je k dispozici na odkaze: https://toc.nkp.cz/NKC/201007/contents/nkc20102115367_1.pdf.
Mertin, Václav a kol. Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům: závěrečná zpráva rezortního projektu MŠMT. Vyd. 1. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství České republiky, ©2007. 55 s. ISBN 978-80-86856-40-7.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002115367&local_base=CNB