- Domů
- Odborná knihovna
- Faktory ovlivňující edukaci dítěte s kombinovaným postižením z pohledu rodiny a terapeutů
Faktory ovlivňující edukaci dítěte s kombinovaným postižením z pohledu rodiny a terapeutů
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2016
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Bakalářská práce se zabývá výzkumem faktorů, které přímo ovlivňují edukaci jedince s kombinovaným postižením. Úvodní kapitola se zabývá podrobným popisem podružných postižení, které se u zkoumaného jedince objevují. Druhá kapitola se zaměřuje na popis edukačních možností jedinců s kombinovaným postižením. Kapitola je doplněna o legislativní rámec, který edukaci upravuje. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem. Výzkum probíhal pozorováním informantky při bežných životních situacích a je doplněn o rozhovory s terapeuty a rodiči. V závěru jsou na základě výzkumných otázek popsány zjištěné faktory.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/401799/pedf_b/