- Domů
- Odborná knihovna
- Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole
Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností se uskutečňuje za pomoci podpůrných opatření. Hlavním cílem práce a výzkumného projektu je analyzovat tato podpůrná opatření u žáka integrovaného v běžné základní škole. Teoretická část práce se zabývá narušenou komunikační schopností, možnostmi vzdělávání žáků s touto diagnózou a podmínkami úspěšné integrace. Empirická část práce směřuje k naplnění výzkumného záměru. Jejím obsahem jsou podrobné případové studie čtyř žáků a závěry z výzkumného šetření. Vedoucí práce - Pavla Sychrová.
- Zdroj dat
-
http://147.251.49.10/th/214948/pedf_b/