- Domů
- Odborná knihovna
- Analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Hlavním tématem disertační práce je vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této práci byla analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro integrované žáky s narušenou komunikační schopností v pěti vybraných krajích České republiky. Výzkumný projekt byl také doplněn o komplementární výzkumné šetření zaměřené na podporu žáků v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podpory žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v hlavním vzdělávacím proudu. Zejména se jednalo o poradenské služby poskytované poradenskými pracovišti i externími odborníky a dále o využívání podpůrných opatření a metod podpory rozvoje komunikačních kompetencí ve výuce.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/92903/pedf_d/