- Domů
- Odborná knihovna
- Alternativní výuka čtení s využitím globální metody u dětí s DMO
Alternativní výuka čtení s využitím globální metody u dětí s DMO
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Globální metoda čtení vychází z analýzy celých vět a slov. Základem je postup od celku k jednotlivým částem. Na základě této metody dostává dítě možnost číst okamžitě celé slovo a vnímat jeho konkrétní význam. V článku je uveden příklad aplikace alternativní výuky čtení s využitím globální metody u žáků postižených dětskou mozkovou obrnou.
Růžičková, Věra. Alternativní výuka čtení s využitím globální metody u dětí s DMO. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2012, 115(2), s. 17-18. ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001394056&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 115, č. 2 (2012)