Alternativní výuka čtení s využitím globální metody u dětí s DMO

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Globální metoda čtení vychází z analýzy celých vět a slov. Základem je postup od celku k jednotlivým částem. Na základě této metody dostává dítě možnost číst okamžitě celé slovo a vnímat jeho konkrétní význam. V článku je uveden příklad aplikace alternativní výuky čtení s využitím globální metody u žáků postižených dětskou mozkovou obrnou.

Růžičková, Věra. Alternativní výuka čtení s využitím globální metody u dětí s DMO. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2012, 115(2), s. 17-18. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001394056&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 115, č. 2 (2012)