Porozumění mezi pacienty a zdravotníky

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Videozáznam
Začátek úseku
00:15:23
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Stále více nemocnic vítá spontánní aktivity jednotlivců nebo organizací, které pomáhají zlepšit nemocniční prostředí, zpříjemňují či naplňují volný čas pacientů nebo přispívají k lepšímu porozumění mezi pacienty a zdravotníky. Jako příklad vstřícnosti ukážeme Fakultní Thomayerovu nemocnici, kde v Informačním centru působí nemocniční ombudsman. Vedení nemocnice jako první v republice vyšlo tímto způsobem vstříc těm, kteří hledají ochranu svých pacientských práv, potřebují pomoci zorientovat se v poskytovaných službách či mají připomínky k chodu nemocnice. Informační centrum je otevřené pacientům i zaměstnancům.

Zdroj dat
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096060107-klic/206562221700016/

Vybrali jsme pro vás: