Zóny zvýšené edukační péče (ZEP) ve Francii jako cesta ke zvýšení školní úspěšnosti žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Rozvoj vzdělávací politiky pro děti imigrantů od druhé poloviny 20.století ve Francii. Vytváření výchovně-vzdělávací koncepce "Interkulturní výchova a vzdělávání". Vznik interkulturní pedagogiky jako nástroje pro podporu vyrovnávání šancí imigrační populace. Zřizování tzv. zón zvýšené edukační péče s hlavním cílem umožnit dětem imigrantů zlepšit svoji školní úspěšnost a tím se lépe zařadit do společnosti.

Švandová, Tereza. Zóny zvýšené edukační péče (ZEP) ve Francii jako cesta ke zvýšení školní úspěšnosti žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Komenský, 2004-2005, 129(5), s. 40-43. ISSN 0323-0449.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000897019&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský, Roč. 129, č. 5 (2004-2005)