Specifika tělesné výchovy žáků s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách speciálního vzdělávání

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Analýza současného stavu školní tělesné výchovy žáků s tělesným postižením v podmínkách speciálního školství. Pilotní studie byla použita na šesti školách vzdělávajících žáky s tělesným a kombinovaným postižením. Prostřednictvím vedeného rozhovoru s učiteli tělesné výchovy na oslovených školách bylo snahou získat informace o čtyřech hlavních didaktických prvcích ovlivňujících průběh hodin tělesné výchovy: kurikulum, žák, učitel, materiální a prostorové podmínky. Metodika, výsledky, charakteristika učitelů studijního oboru Aplikovaná tělesná výchova, specifika prostorových a materiálních podmínek.

Spurná, Miroslava a Kudláček, Martin. Specifika tělesné výchovy žáků s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách speciálního vzdělávání. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2013, 23(4), s. 295-305. ISSN 1211-2720.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001488032&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, Roč. 23, č. 4 (2013)