- Domů
- Odborná knihovna
- Specifika tělesné výchovy žáků s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách speciálního vzdělávání
Specifika tělesné výchovy žáků s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách speciálního vzdělávání
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Analýza současného stavu školní tělesné výchovy žáků s tělesným postižením v podmínkách speciálního školství. Pilotní studie byla použita na šesti školách vzdělávajících žáky s tělesným a kombinovaným postižením. Prostřednictvím vedeného rozhovoru s učiteli tělesné výchovy na oslovených školách bylo snahou získat informace o čtyřech hlavních didaktických prvcích ovlivňujících průběh hodin tělesné výchovy: kurikulum, žák, učitel, materiální a prostorové podmínky. Metodika, výsledky, charakteristika učitelů studijního oboru Aplikovaná tělesná výchova, specifika prostorových a materiálních podmínek.
Spurná, Miroslava a Kudláček, Martin. Specifika tělesné výchovy žáků s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách speciálního vzdělávání. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2013, 23(4), s. 295-305. ISSN 1211-2720.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001488032&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, Roč. 23, č. 4 (2013)