- Domů
- Odborná knihovna
- Sebepojetí a sebehodnocení žáků v kontextu psychologie zdraví [rukopis]
Sebepojetí a sebehodnocení žáků v kontextu psychologie zdraví [rukopis]
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Diplomová práce se zabývá problematikou sebepojetí a sebehodnocení žáků v kontextu psychologie zdraví. První část práce je zaměřena na teoretická východiska a souvislosti pojmů zdraví, psychologie zdraví, životní styl, sebepojetí a sebehodnocení osobnosti ve spojitosti s poruchami příjmu potravy. Hlavní část práce tvoří deskripce výzkumu provedeného na základní škole. V poslední části je předložena implikace pro další výzkum a praxi.
The diploma thesis deals with questions of student’s self-concept and self-esteem in the context of the Health Psychology. First part of this work is aimed at theoretical resources and connection of definitions health, health psychology, lifestyle, self-concept and self-esteem of personality in connection with eating disorders. Main part of this work forms description of the research, which have been performed in grammar school. In the last part there is an implication for next research and praxis. eng
Konečná, Marcela. Sebepojetí a sebehodnocení žáků v kontextu psychologie zdraví [rukopis]. 2007. 77 l.
- Zdroj dat
-
http://is.muni.cz/th/90900/pedf_m/