- Domů
- Odborná knihovna
- Co také ovlivňuje úspěšnost školské integrace (zkušenosti poradenské psycholožky z práce v integračních týmech)
Co také ovlivňuje úspěšnost školské integrace (zkušenosti poradenské psycholožky z práce v integračních týmech)
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek s tematikou integrace zdravotně postižených dětí do běžných základních škol.
Autorka rozebírá tři kazuistiky (příběhy) integrace zdravotně postiženého dítěte do běžné základní školy (ZŠ). Na základě analýzy těchto příběhů z různých ZŠ se snaží popsat jednotlivé průběhy školské integrace a skrze jejich rozbor a uvedení do souvislostí s podmínkami, v nichž se odehrávaly, vyhledat významné charakteristiky, které souvisí s jejich úspěšností či neúspěšností.
Smékalová, Eleonora. Co také ovlivňuje úspěšnost školské integrace (zkušenosti poradenské psycholožky z práce v integračních týmech). Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, 2006, 2006(47), s. 23-29. ISSN 1214-7230.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001047621&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, Roč. 2006, č. 47 (2006)