Kampaň Chodící lidé tentokrát pracuje se skutečnými lidmi

Datum publikace: 06. 01. 2014
Periodikum:
e15.cz
„Nedejte na první dojem!“ Tak zní základní poselství třetí vlny sociální kampaně chodicilide.cz, která začala 25. prosince a poběží celý leden.

Jejím cílem je měnit postoj veřejnosti k lidem se zdravotním postižením.

Na rozdíl od předcházejících vln, které pracovaly s metaforou létání jako normální lidskou vlastností a chozením jako druhem postižení, se hlavními postavami letošních spotů stali skuteční lidé. „Kampaň se vrací na zem, mezi naše sousedy, kolegy a kamarády, kteří sice mají nějaké ty zvláštnosti, ale přesto pracují, sportují, věnují se umění, milují, vychovávají děti,“ říká Slávka Hocká z Nadace Sirius.

„Tentokrát nebudeme mluvit my, ani najatí herci nebo romantická metafora. Dáme prostor samotným lidem s postižením,“ dodává.

Celé znění zprávy najdete na: https://www.e15.cz/byznys/ostatni/kampan-chodici-lide-tentokrat-pracuje-se-skutecnymi-lidmi-1050154.

> další zprávy z médií

Kampaň