- Domů
- Odborná knihovna
- Grunnlaget : metoda, která učí děti učit se
Grunnlaget : metoda, která učí děti učit se
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2011
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Norská výuková metoda Grunnlaget (v překladu Základ) se začíná používat při práci s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí. Metoda přispívá k rozvoji dětského myšlení, děti jsou schopny přeměnit přijímané informace v konkrétní poznatky. Metoda byla představena v rámci semináře věnovaného konceptuálnímu vyučování, který uspořádala společnost Člověk v tísni. Koordinátorka předškolní přípravy, Karolina Hrubá, hovoří o aplikaci metody do výuky a vynikajících výsledcích v praxi.
Kovalčík, Martin. Grunnlaget: metoda, která učí děti učit se. Rodina a škola: časopis pro všechny rodiče a učitele, 2011, 58(5), s. 10-12. ISSN 0035-7766.
- Související obsah
-
Problematice alternativního vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků se na portále Šance Dětem věnují články:
- od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství"
- od Evy Hurychové s názvem "Školská sociální práce".
- Zdroj dat
-
https://eduzin.cz/wp/2011/08/10/grunnlaget-metoda-ktera-uci-deti-ucit-se/
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Rodina a škola : časopis pro všechny rodiče a učitele, Roč. 58, č. 5 (2011)