Co (ne)dokáže instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Vznik a definice programu instrumentálního obohacování. Výsledky výzkumu zaměřeného na ověření působení tohoto programu na skupinu kulturně a sociálně znevýhodněných žáků (děti romské a české děti z rodin s nízkým sociálně - ekonomickým statusem). Autorka studie zjistila, že oproti kontrolní skupině měli žáci zařazení do programu lepší výsledky v plynulosti čtení a rozvinutější poznávací schopnosti. Tyto děti také lépe chápaly nutnost stanovit si určitou strategii učení a lépe řešily problémy.

Málková, Gabriela. Co (ne)dokáže instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina. Československá psychologie, 2006, 50(6), 543-556. ISSN 0009-062X.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001029848&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Československá psychologie, Roč. 50, č. 6 (2006)