- Domů
- Odborná knihovna
- Co (ne)dokáže instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina
Co (ne)dokáže instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Vznik a definice programu instrumentálního obohacování. Výsledky výzkumu zaměřeného na ověření působení tohoto programu na skupinu kulturně a sociálně znevýhodněných žáků (děti romské a české děti z rodin s nízkým sociálně - ekonomickým statusem). Autorka studie zjistila, že oproti kontrolní skupině měli žáci zařazení do programu lepší výsledky v plynulosti čtení a rozvinutější poznávací schopnosti. Tyto děti také lépe chápaly nutnost stanovit si určitou strategii učení a lépe řešily problémy.
Málková, Gabriela. Co (ne)dokáže instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina. Československá psychologie, 2006, 50(6), 543-556. ISSN 0009-062X.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001029848&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Československá psychologie, Roč. 50, č. 6 (2006)